Nové výzvy pojišťovnictví ČR a SR

konference

Termín
čtvrtek, 4.11.2021 900 - 1630
Místo
Praha/virtuální místnost conforum s.r.o.

POZOR! ZMĚNA TERMÍNU KONÁNÍ!

Konferenci budeme pořádat v závislosti na epidemické situaci buď klasickou formou v hotelu nebo formou online setkání, případně kombinací. Děkujeme Vám za Vaši přízeň a těšíme se na Vás.

TÉMATA KONFERENCE: 

  • Turbulentní digitální transformace pojišťoven 
  • Vyjednávání revize Solvency II a změna motorové směrnice 
  • Likvidace pojistných událostí v nové realitě
  • Digitalizace sjednávání životního pojištění 
  • Kyberbezpečnost v pojišťovnách
  • Pojištění kybernetických rizik - produkt, který nabývá stále větší důležitosti
  • Spokojenost zaměstnanců a správný mix práce doma a v kanceláři
  • Zelená dohoda pro Evropu a udržitelnost v pojišťovnictví

 opojištění.png

Partner konference: 

 

ČTVRTEK 4. LISTOPADU 2021, 9.00 - 16.30 HOD. 

Od 8.30 hod. Registrace a ranní káva / Otevření virtuální místnosti
 Moderování: JUDr. Jan Ježdík, jednatel, JJMC s.r.o., Praha
9.00 hod.Zahájení konference
9.10 hod.  Pohled na makroekonomickou situaci a její dopad na pojistný trh
  • Ekonomický vývoj v ČR a SR 
  • Dopad aktuálního ekonomického dění na pojistný trh
Jan Vejmělek, hlavní ekonom a vedoucí ekonomického a strategického výzkumu, Komerční banka a.s., Praha
9.40 hod. Vyjednávání revize Solvency II a změna motorové směrnice  
  • Revize směrnice Solventnost II: české předsednictví, návrhy EIOPA a postoj Insurance Europe
    • Očekávané změny a jejich dopad na tuzemské pojišťovny
  • Motorová směrnice a její implementace do české legislativy
JUDr. Jiří Beran, ředitel odboru Finanční trhy II, Ministerstvo financí ČR, Praha
10.20 hod.Přestávka na kávu
10.40 hod. Příležitosti a výzvy doby postcovidové v pojišťovnictví - panelová diskuze
  • Legislativní a politické výzvy českého pojišťovnictví
  • Komerční zdravotní pojištění jako horké téma?
  • Jak zvýšit finanční gramotnost a osobní odpovědnost klientů?
  • Dynamická digitalizace pojišťoven v procesu, co dál?
  • Snižování provozních nákladů a zvyšování provozní účinnosti
  • Udržitelnost v pojišťovnictví jako téma budoucnosti nebo současnosti?
  • Změny na tuzemském pojistném trhu
RNDr. Jakub Strnad, PhD, zakladatel a předseda představenstva, Pillow pojišŤovna, a.s., Praha
Mgr. Karel Waisser, generální ředitel a předseda představenstva, Slavia pojišťovna a.s., Praha 
Ing. Petr Procházka, MBA, ředitel úseku pojištění osob, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Praha
11.30  hod. Zásahy dohledových orgánů do autonomie vůle
  • Povaha správního dozoru
  • Dohledové benchmarky a výzvy
  • Intervence podle PRIIPs
  • Vliv na pojistné podmínky a platné smlouvy
  • Zohledňování judikatury
Alexander Kult, vedoucí Compliance pro ČR a SR, MetLife a člen legislativní sekce ČAP, Praha
12.20 hod.Přestávka na oběd
13.20 hod. Životní pojištění na dvě kliknutí - jde to?
  • Rovnováha mezi zjednodušením a rizikem ztráty důležitých vstupních informací
  • Jak uchopit zdravotní dotazník v digitálním světě?
  • Soulad mezi rychlostí a kvalitou produktu pro pojišťovnu i pro klienta
Markéta Filová, Senior manager of Life & Health insurance product management, Generali Česká pojišťovna a.s., Praha  
Veronika Novák,  Product manager senior, Life insurance product management, Generali Česká pojišťovna, a.s., Praha
13.50 hod. Sjednávání životního pojištění přes srovnávač
  • Rozdíly mezi srovnavači produktů ŽP a NŽP
  • Srovnávač jako externí prodejní kanál - proč ano, proč ne
Mgr. Daniel Šafrán, jednatel, EUCS Analytics s.r.o., Praha
14,10 hod. Kyberbezpečnost v pojišťovnách 
  • Jaké výzvy přinesl pojišťovnám Covid s ohledem na bezpečnost?
  • Trendy v řízení kybernetických rizik
  • Nejčastější vektory útoku na pojišťovnu
  • Dopady kybernetických útoků
  • Efektivní investice do bezpečnostních opatření
14.40 hod.Přestávka na kávu
15.00 hod. Spokojenost zaměstnanců a správný mix práce doma a v kanceláři
  • Motivace zaměstnanců, stres a únava - největší výzvy HR nejen ve FI?
  • Okamžitý přechod na home office a návrat zaměstnanců zpátky na pracoviště v praxi
  • Specifika FI při nastavování práce z domova
  • “Pandemický” rok a rozvoj technologií v HR
  • Změny v odměňování a benefitech po pandemii
Ing. Alena Pomahačová, Obchodní ředitelka KOS, Allianz pojišťovna, a.s., Praha
15.40 hod. Zelená dohoda pro Evropu a udržitelnost v pojišťovnictví  
  • Jak se daří přechod na zelenou ekonomiku v sektoru pojišťovnictví v ČR?
  • Odpovědnost vůči životnímu prostředí móda, povinnost nebo nutnost?
  • Jakou úlohu hraje strategie Environment, Social, Governance ve vnímání značky a u klientů?
16.30 hod.Závěr konference

 

V současné době probíhá tvorba programu a oslovování přednášejících. Sledujte zde, prosím, aktualizace programu.

 

Cena           

základní                                                        10.900 Kč + 21% DPH

Cena zahrnuje vstup na konferenci, tištěné prezentace a občerstvení a je platná pro jednoho účastníka. Ubytovaní a parkovné NENÍ součástí účastnického poplatku. 

V případě online konference cena zahrnuje unikátní přístup na videopřenos pro jednu osobu a kód ke stažení prezentací.

 

 

Místo

Praha / virtuální místnost conforum s.r.o.

Přihlásit

Závazné přihlášení na akci
















Po obdržení Vaší přihlášky dostanete emailem potvrzení o přihlášení a do 14 dnů fakturu. Účastnický poplatek je splatný před konáním akce, přístup může být umožněn, pokud platba byla připsána na náš účet. Tato přihláška je závazná, při stornování přihlášky vybíráme manipulační poplatek ve výši 1.500 Kč + DPH. Při odhlášení později než 14 dní před začátkem akce bude splatný celý účastnický poplatek. Samozřejmě, že zastoupení účastníka je možné. Pořadatel si vyhrazuje z naléhavých důvodů právo na změny programu. * Vyznačená pole jsou povinná
Konference & Semináře > Přehled všech akcí > Nové výzvy pojišťovnictví ČR a SR