Regulace reklamy léčivých přípravků

Odborný seminář

Termín
čtvrtek, 27.3.2025 900 - 1600
Místo
Majestic Plaza Hotel Prague**** + online

TÉMATA SEMINÁŘE: 

  • Legislativní rámec regulace reklamy léčivých přípravků, pokyn UST-27
  • Dozorová a rozhodovací praxe SÚKL
  • Propagace léčivých přípravků na internetu, digitální reklama
  • Reklamní aktivity směřované na odbornou a širokou veřejnost
  • Práce s médii a pacientské kampaně
  • Praktické příklady vhodných a nevhodných komunikací léčiv
  • Rozbor sporných případů
  • Reklama na léky v praxi reklamní agentury
  • SPOLEČNÁ DISKUZE

 

ČTVRTEK 27. BŘEZNA 2025, 9.00 – 16.00 HOD. 

Od 8.30 hod. Registrace a ranní káva / otevření virtuální místnosti
9.00 hod.Zahájení semináře
9.10 hod.  Legislativní rámec regulace reklamy léčivých přípravků 
  • Přehled aktuálně platné legislativy týkající se reklamy léčivých přípravků
  • Připravovaná novela zákona o regulaci reklamy léčivých přípravků a zdravotnických prostředků - jaké změny přináší a jaký je termín předpokládané účinnosti? Bude také řešit online reklamu?
  • Specifická pravidla pro reklamu výrobků cílících na zdraví 
  • Akt o umělé inteligenci (tzv. AI Act) a autorství k dílu vytvořenému umělou inteligencí
  • Dojde ke změně regulace reklamy v evropské legislativě?
Mgr. Eliška Toušková, Advokátka, Kastner & Pieš, advokátní kancelář s.r.o., Praha
10.00 hod.Přestávka na kávu
10.20 hod. Dozorová a rozhodovací praxe SÚKL v oblasti regulace reklamy léčivých přípravků  
Zástupce Státního ústavu pro kontrolu léčiv, Praha
11.10 hod. Činnost RRTV v oblasti reklamy na léčivé přípravky 
  • Specifická právní úprava pro televizi, rozhlas a činnost RRTV
  • Průběh přestupkového řízení
  • Příklady z rozhodovací praxe
  • Influencer marketing a reklamní právo
Mgr. Jiří Hadaš, MBA, vedoucí Oddělení nelineárních služeb, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Praha
12.00 hod.Přestávka na oběd
 PRAKTICKÉ ZAMĚŘENÍ ODPOLEDNÍ ČÁSTI SEMINÁŘE
13.00 hod. Reklamní aktivity směřované na odbornou a širokou veřejnost - příklady z praxe
Mgr. Martin Schimmer, advokát partner, M2A Partners, Praha
14.00 hod.Přestávka na kávu
14.20 hod. Propagace léčivých přípravků na internetu
Mgr. Igor Pieš, advokát, Kastner & Pieš, advokátní kancelář, Praha
15.20 hod. Reklama na léčivé přípravky v praxi reklamní agentury
  • Vývoj social media v roce 2025, trendy, novinky, využití AI
  • Aktuální trendy na poli marketingu a jejich právní limity. Jak prodávat a budovat značku v současné době?
  • Case studies 
Přednášející kontaktován
16.00 hod.Závěr semináře 

Změna programu vyhrazena.    

 

V současné době probíhá oslovování přednášejících. Sledujte, prosím, naše webové stránky pro aktualizaci programu. Těšíme se na Vás! 

 

Cena                                                        10.900 Kč + DPH                                                                                                        

Cena zahrnuje vstup na seminář, prezentace, občerstvení a je platná pro jednoho účastníka. Ubytování a parkovné NENÍ součástí účastnického poplatku. 

Pokud preferujete ONLINE formu účasti, uveďte nám, prosím, tuto skutečnost do POZNÁMKY. V tom případě cena zahrnuje unikátní přístup na videopřenos pro jednu osobu a kód ke stažení prezentací. 

 

Místo

Majestic Plaza Hotel Prague****, Štěpánská 33, Praha 1 + online

Přihlásit

Závazné přihlášení na akci
















Po obdržení Vaší přihlášky dostanete emailem potvrzení o přihlášení a do 14 dnů fakturu. Účastnický poplatek je splatný před konáním akce, přístup může být umožněn, pokud platba byla připsána na náš účet. Tato přihláška je závazná, při stornování přihlášky vybíráme manipulační poplatek ve výši 1.500 Kč + DPH. Při odhlášení později než 14 dní před začátkem akce bude splatný celý účastnický poplatek. Samozřejmě, že zastoupení účastníka je možné. Pořadatel si vyhrazuje z naléhavých důvodů právo na změny programu. * Vyznačená pole jsou povinná
Konference & Semináře > Přehled všech akcí > Regulace reklamy léčivých přípravků