Validace počítačových systémů ve farmaceutické praxi

Odborný seminář

Termín
26. - 27.2.2025
Místo
Majestic Plaza Hotel Prague**** + online

TÉMATA SEMINÁŘE: 

  • Úvod do validace počítačových systémů
  • Regulace IT systémů a aktuální legislativa
  • GAMP 5  a nová verze Edice 2
  • FDA CFR21 PART 11
  • Validace počítačových systémů ve farmakovigilanci
  • Validace počítačových systémů a příprava URS
  • Příprava validovaného projektu 
  • Umělá inteligence v praxi počítačových systémů
  • Validace počítačového systému ve farmaceutické společnosti - příklad z laboratorní praxe
  • Inspekce/audit počítačového systému
  • Specifická témata související s validacemi počítačových systémů
  • SPOLEČNÁ DISKUZE

 

Po úspěšném absolvování semináře obdržíte osvědčení o účasti.

 

 

STŘEDA 26. ÚNORA 2025, 9.00 – 16.00 HOD. 

 

Od 8.30 hod. Registrace a ranní káva / Otevření virtuální místnosti
9.00 hod.Zahájení semináře
9.10 hod.  Úvod do validace počítačových systémů 
  • Základní pojmy
  • Validace IT systémů, IT infrastruktura 
  • Výběr a kvalifikace dodavatele, smlouvy s dodavatelem
  • Přístup k validaci PS
  • Fáze validačního procesu DQ, IQ, OQ, PQ
  • Výklad zkratek
  • Legislativní rámec v ČR a EU, pokyny EK, pokyny SÚKL
    • Doplněk 11 - Systémy řízené počítačem 
    • Doplněk 15 - Kvalifikace a validace
    • Doplněk 20 - Řízení rizik pro jakost
    • VYR - 32 Doplněk 11 a jeho novelizace
  • pokyny pro správnou výrobní praxi
  • Připravované legislativní změny 
10.10 hod.Přestávka na kávu
10.30 hod. GAMP 5  a verze Edice 2 FDA CFR21 PART 11 
11.20 hod. Analýza rizik a detailní postup, jak ji ve validaci IT infrastruktury vytvořit
12.10 hod.Přestávka na oběd
13.10 hod. Příprava URS od A do Z a cloudové aplikace
14.00 hod.Přestávka na kávu
14.20 hod. Validace IT infrastruktury a validační plán step-by-step
15.10 hod. Využití AI v GxP prostředí počítačových systémů
16.00 hod.Závěr 1. dne semináře 

 

ČTVRTEK 27. ÚNORA 2025, 9.00 – 15.30 HOD. 

 

Od 8.30 hod. Ranní káva / Otevření virtuální místnosti
9.00 hod.Zahájení 2. dne semináře
9.10 hod.  Inspekce a nálezy z kontrol ve validaci IT 
10.00 hod.Přestávka na kávu
10.20 hod. Validace počítačového systému ve farmaceutické společnosti - příklad z laboratorní praxe
11.40 hod. Validace IT infrastruktury a související technická a provozní dokumentace, analýza rizik dopadu IT infrastruktury na procesy kvality a IQ a PQ jednotlivých HW a SW komponent - příklad z praxe
12.30 hod.Přestávka na oběd
13.30 hod. Data Integrity pro počítačové systémy - jaké jsou požadavky a aplikace?
14.20 hod.Přestávka na kávu
14.40 hod. SPOLEČNÁ DISKUZE
15.30 hod.Závěr 2. dne semináře a předání osvědčení

Změna programu vyhrazena.  

 

Pozvání k vystoupení na seminář přijali zatím tito přednášející:  

Ing. Miroslav Mík, Vedoucí odboru AMT, BLOCK SVP s.r.o.

Ing. Milan Turinský, System Management Engineer, Zentiva, k.s., Praha

Ing. Pavel Říha, Validation/MES consultant, Brno 

Ing. Vladislav Roháč, Ph.D., Dir Quality Systems - PHARMA, Teva Czech Industries s.r.o., Opava

Další přednášející osloveni

V současné době probíhá oslovování přednášejících. Sledujte, prosím, naše webové stránky pro aktualizaci programu. Těšíme se na Vás! 

 

Cena                                                             21.900 Kč + DPH                                                                                                                      

Cena zahrnuje vstup na seminář, prezentace, občerstvení a je platná pro jednoho účastníka. Ubytování a parkovné NENÍ součástí účastnického poplatku. 

Pokud preferujete ONLINE formu účasti, uveďte nám, prosím, tuto skutečnost do POZNÁMKY. V tom případě cena zahrnuje unikátní přístup na videopřenos pro jednu osobu a kód ke stažení prezentací. 

 

Místo

Majestic Plaza Hotel Prague****, Štěpánská 33, Praha 1 + online

Přihlásit

Závazné přihlášení na akci
















Po obdržení Vaší přihlášky dostanete emailem potvrzení o přihlášení a do 14 dnů fakturu. Účastnický poplatek je splatný před konáním akce, přístup může být umožněn, pokud platba byla připsána na náš účet. Tato přihláška je závazná, při stornování přihlášky vybíráme manipulační poplatek ve výši 1.500 Kč + DPH. Při odhlášení později než 14 dní před začátkem akce bude splatný celý účastnický poplatek. Samozřejmě, že zastoupení účastníka je možné. Pořadatel si vyhrazuje z naléhavých důvodů právo na změny programu. * Vyznačená pole jsou povinná
Konference & Semináře > Přehled všech akcí > Validace počítačových systémů ve farmaceutické praxi